FAQs

1. Wat moet ik doen als ik niet de items die ik wil op de website kunnen vinden?

Als u het item op onze website niet kunt vinden met behulp van trefwoord zoeken, kunt u de categorie en geavanceerd zoeken controleren om te proberen uit te vinden van de items. Ook kunt u een onderzoek te steunen met onze live chat of e-mail naar ons te sturen, zullen onze medewerkers helpen u graag bij het item dat u zoekt te lokaliseren.

2. Welke betaalmethodes heb je momenteel accepteren?

We accepteren momenteel betaling creditcards / betaalkaarten, TT en Western Union.

3. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Wilt u de status van uw bestelling te volgen, zoals waar is uw bestelling, wanneer u uw bestelling ontvangt, of uw bestelling is nog niet verzonden, dan kunt u eerst in te loggen en klik op Mijn bestellingen op een pagina van de website.

4. Hoeveel kost verzendkosten?

Zie onze levering informatie voor meer details.

5. Hoe lang is de levertijd?

Meestal duurt het 22-25 dagen om trouwjurken en 22-25 dagen leveren aan andere jurken te maken sinds de dag dat u een bestelling plaatst. De levertijd verschilt ook in de scheepvaart methoden. De snelste scheepvaart - Verzending duurt 3-6 dagen voor de zending. De standaard verzendkosten duurt 5-8 dagen. Hoe eerder u een bestelling plaatst, hoe eerder we beginnen de voorbereiding van uw jurk. Als u de spoedopdracht kiest, zal de levertijd afhangen van wat je te selecteren.

6: Zal de jurk komen als het zelfde als het beeld?

A: Uw jurken zijn op maat gemaakt en met de hand genaaid door professionele kleermakers nadat wij uw bestelling ontvangen. Dus alle metingen, kleuren, speciale verzoeken zijn op basis van uw eigen één, maar niet onze modellen, die niet kan worden als 100% hetzelfde als het ons model draagt op de foto's (als gevolg van verschillende figuur, grootte, kleur, weersomstandigheden, etc .)

7. Hoe is MissyDress.be verschillend van andere online winkels?

MissyDress.be gaat recht naar de bron om onze mooie jurken te kopen. De toga's die wij verkopen zijn van dezelfde hoge kwaliteit als de verkochte producten in traditionele salons ontwerpers en andere online retailers. Hoewel we niet "designer" gemerkt toga's te verkopen, nog steeds krijg je een prachtige bruidsjurk, zonder dat de ontwerper prijs.

8. Hoe kan ik een bestelling af te ronden?

Als u bevredigend zijn met het item dat u hebt gekocht, je hoeft alleen maar uitchecken. Uw bestelling zal worden afgerond.

9.Wanneer ontvang ik mijn punten nadat ik een bestelling plaatsen?

Nadat wij uw bestelling dispatching, zullen we u een e-mail met een tracking nummer, kunt u uw bestelling contact op met het nummer op de website koerier. Ook wanneer u een bestelling plaatst, kunt u de geschatte informatie voor de levertijd te krijgen.

10. Waarom zijn uw prijzen zo laag?

Ten eerste, wij zijn actief op een lagere overhead dan een winkel. Zo hebben we geen gebruik van eventuele verkoop personeel of wijzigingen afdeling, die allemaal toe te voegen aan de kosten van de operatie. Aangezien we niet nodig hebben om tegemoet te komen voor deze kosten, kunnen we alle besparingen doorgeven aan onze klanten.

Ten tweede, we zijn een professionele bruiloft fabriek, niet een retailer van een bruiloft in de fabriek, kunt u kleding uit onze fabriek direct te bestellen.

11. Wat is uw retourbeleid?

Wij garanderen al onze jurken met hoge kwaliteit. Als onze jurken zijn niet van goede kwaliteit, kunnen klanten de jurk terug te keren. Maar we kunnen niet accepteren terugkeer jurk voor op maat gesneden bestelling. Alle verkopen zijn definitief en kunnen niet worden geannuleerd op het moment van aankoop.

Gelieve zeker te zijn van de stijl, grootte, kleur en alle andere specificaties voor het indienen van uw bestelling.

12. Kan ik een jurk aan mijn meting?

Natuurlijk ja, als maatwerk is onze eerste zorg. We kunnen de jurk in je eigen maat te maken. U kunt ons uw speciale metingen volgens onze grootte gids of schrijf ze op de "noot".

13. Wat is de prijs show op uw website?

De prijs op onze website is enkel verkoopprijs, is exclusief de verzendkosten. U kunt onze levering pagina te bekijken voor meer informatie over de verzendkosten weten.

14: Is uw maat grafiek op basis van het Verenigd Koninkrijk of de VS standaard? Hoe is het beter om de juiste maat te bestellen?

Onze maattabel is gemaakt op onze eigen, anders dan het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten grootte. Je moet onze maattabel te controleren op de juiste maat te kiezen. U kan ook verwijzen naar onze meet-gids om te zien hoe professioneel meten te krijgen. Als u zich zorgen maakt over de grootte hebben, zeer raden wij u het aangepaste formaat te kiezen. Neem de professionele metingen eerste en in de exacte afmetingen vullen wanneer u een bestelling plaatst.

15: Als ik deze jurk bestellen in een standaard formaat, kan ik terug te sturen als het niet past? Of als ik gewoon niet leuk?

Als we verkeerd of ongeëvenaarde jurk te sturen, zullen we alle verantwoordelijkheid te nemen en geven je een top oplossing voor uw beste tevredenheid. We zijn bang dat de terugkeer zonder reden is niet aanvaardbaar. Dus dan meet je lichaam juist in overeenstemming is met onze website maattabel. Wij bieden u de grootte en kleur Guide voor goed gebruik. Elke jurk u bestelt zal worden gemaakt vanaf het begin volledig volgens uw specificaties. Onze kleermakers zal de perfecte jurk voor u maken.

16: Wat betekent "holle op de vloer" betekent?

A: Hollow aan Floor is de lengte van uw hol (midden van het sleutelbeen) aan de vloer. Als je het meten, neem dan de tape van uw front, met de blote voet. Je moet rechtop staan en je voeten moeten bij elkaar te houden.